2015. november 9., hétfő

játszósdi

felszívtam magam ezen a manipuláció dolgon... igen? játszani akarsz, kis barátom? akkor játsszunk. ilyet én is tudok ám...
csak nekem megvan az az előnyöm, hogy tudatosan fogalmazhatok...

(milyen konkrét dolog fogja biztosan marokra a pasi tökét? igen, nyilván a szex-témában kell keresgélni...)

sajnos egyik remekbeszabott üzenetem se tehetem közzé, de úgy elérte a célját, hogy egész nap foglalkoztatta. (nem ajánlottam semmit, nem fenyegetőztem, nem minősítettem, nem húztam, ne találgassatok...) maga a szöveg csak érzésekről szólt, egész pontosan érzések múlásáról - és még csak nem is hazugság. hiába látta, mi a célom, könnyedén letagadhattam, miközben nyulat ugraszthattam a bokorból.


azt hitte, majd az ő forgatókönyve szerint zajlik minden: meghozta ezt a nagy és nehéz döntést a józan ész nevében, és utána minden úgy lesz, ahogy ő szeretné, én szenvedek, ő sajnálkozik, kicsit talán mártírkodik is, közben ugyanúgy beszélünk, ahogy eddig?

hát nem.


ma én bolygattam meg az ő érzéseit, visszavettem valamit, amit meg akart tartani... tudom, nem volt sportszerű, de nem okoztam neki komoly fájdalmat... viszont újat mutattam. átrendeztem kicsit a "sakktáblát"... kivettem a kezéből a teljes irányítást, hoppá.
ennyi játszmázás szerintem megbocsátható a történtek után. hatalmas elégtétel volt, kivitt belőlem egy csomó feszkót, új alapokra helyezte nálam ezt az egész szakítósdit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése